مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 10:562019-10-20اجتماعي

محور ایلام-مهران دو طرفه شد / تردد پرحجم در جاده های منتهی به پایانه های مرزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ایمان محرابی نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور و محور های منتهی به مرز های چهارگانه، اظهار کرد: - مسؤل سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در محور مهران -ایلام از ساعت 10:10 امروز تردد به صورت دو طرفه برقرار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ایمان محرابی نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور و محور های منتهی به مرز های چهارگانه، اظهار کرد: در حال حاضر رصد تردد در جاده ها از طریق 794 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2238 دستگاه ترددشمار انجام می شود.

* ترافیک پرحجم و روان در محور های منتهی به پایانه های مرزی چهارگانه مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها بیان کرد: در حال حاضر طبق اطلاعات دوربین های نظارت تصویری در محور مهران-صالح آباد محدوده گلان، در محور سه راهی شباب-حمیل و در محور سرابل-شباب، ترافیک نیمه سنگین است.

وی با اشاره به تردد پرحجم و روان در محور بستان-چزابه-پایانه مرزی و بالعکس، از تردد پرحجم و روان در محور خرمشهر-پایانه مرزی شلمچه و بالعکس خبر داد و گفت: هم اکنون در محور قصرشیرین - پایانه مرزی خسروی و بالعکس تردد پرحجم و روان است.

محرابی نیا بیان کرد: در محور مهران -ایلام از ساعت 10:10 امروز تردد به صورت دو طرفه برقرار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور ایلام-مهران دو طرفه شد / تردد پرحجم در جاده های منتهی به پایانه های مرزی

محور ایلام-مهران دو طرفه شد / تردد پرحجم در جاده های منتهی به پایانه های مرزی