مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 10:562019-10-20اجتماعي

آسفالت ریزی 205 کیلومتر از جاده های استان طی شش ماه نخست سال جاری


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: طی شش ماه نخست سال جاری در راستای ارتقای سطح کیفی محورهای ارتباطی آذربایجان شرقی، 205 کیلومتر از جاده های استان مرمت و آسفالت ریزی شده است.

- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی خبر داد آسفالت ریزی 205 کیلومتر از جاده های استان طی شش ماه نخست سال جاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: طی شش ماه نخست سال جاری در راستای ارتقای سطح کیفی محورهای ارتباطی آذربایجان شرقی، 205 کیلومتر از جاده های استان مرمت و آسفالت ریزی شده است.

اورجعلی علیزاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که تاکنون 189هزار و 442تن آسفالت در جاده های استان عرضه شده است، گفت: این حجم از آسفالت ریزی با هزینه ی بالغ بر 85 میلیارد تومان در جاده های استان انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی مجموعه راهداری و حمل ونقل جاده ای طی شش ماه نخست سال جاری، گفت: عملیات راهداری و محوری در سطح جاده های اصلی وشریانی و برخی راه های فرعی به طور ضربتی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی افزود: اکنون پنج اکیپ با تمام تجهیزات و ماشین آلات در پنج محور اصلی استان برای بهبود وضعیت آسفالت و نگهداری از جاده ها فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت ریزی 205 کیلومتر از جاده های استان طی شش ماه نخست سال جاری

آسفالت ریزی 205 کیلومتر از جاده های استان طی شش ماه نخست سال جاری