مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 10:512019-10-20پزشكي

دغدغه مالی قشر ضعیف جامعه در حوزه سلامت برطرف شود


استاندار بوشهر با تاکید بر کمک به افراد ضعیف از نظر بنیه مالی در عرصه ارائه خدمات درمانی گفت: رفع دغدغه مالی قشر ضعیف جامعه در حوزه سلامت باید در اولویت بیمه سلامت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالکریم گراوند در نشست با مسئولان بیمه سلامت استان بوشهر با تاکید بر نقش ارائه خدمات درمانی مطلوب در آرامش جامعه و خانواده اظهار کرد: یکی از حوزه های اثرگذار در آرامش و آسایش جامعه و خانواده بیمه سلامت است که باید به این حوزه نگاه ویژه ای شود.

وی با گرامیداشت هفته بیمه سلامت و قدردانی از خدمات مسئولان این حوزه افزود: حذف دفترچه های تکراری و رفع همپوشانی بیمه ها طرح بسیار مهمی برای کاهش و کنترل هزینه های درمانی و تداوم خدمات مطلوب به جامعه هدف است.

استاندار بوشهر با اشاره به حذف20 هزار دفترچه بیمه تکراری در استان بوشهر در اجرای طرح رفع همپوشانی بیمه ها بیان کرد: با اجرایی شدن طرح نسخه نویسی الکترونیکی مشکلات بیمه ای و درمانی برطرف می شود که این مهم نقش مهمی در کاهش و کنترل هزینه های درمانی دارد.

گراوند با بیان اینکه نسخه نویسی الکترونیکی در جلوگیری از هزینه های اضافی درمانی جلوگیری می کند، افزود: در شرایط کنونی اقتصادی کشور هرچند منابع مالی حوزه خدمات رسانی به ویژه درمانی کاهش نیافته ولی باید از هدر رفت هزینه ها در بخش های مختلف جلوگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه مالی قشر ضعیف جامعه در حوزه سلامت برطرف شود

دغدغه مالی قشر ضعیف جامعه در حوزه سلامت برطرف شود