مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 10:472019-10-20فرهنگي

نمایش مستندی درباره زلزله کرمانشاه


برنامه ی این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش و نقد فیلم مستند «فقدان» ساخته ی«فاطمه ذوالفقاری»اختصاص یافته است.

- برنامه ی این هفته کانون فیلم سینماحقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش و نقد فیلم مستند فقدان ساخته ی فاطمه ذوالفقاری اختصاص یافته است.

این فیلم، مستندی درباره ی زلزله کرمانشاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم از ساعت 17:30 عصر دوشنبه 29مهرماه 98 در سالن سینماحقیقت این مرکز به نمایش عمومی درآمده و سپس با حضور فاطمه ذوالفقاری(کارگردان)، ناصر صفاریان (مسئول نمایش و نشست فیلم ها) و پیروز کلانتری(کارشناس میهمان) مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

در خلاصه موضوع مستند فقدان آمده است: تعدادی از افراد یک خانواده که از زلزله جان سالم به در برده اند، در زیر ویرانه های خانه به دنبال خاطرات خود می گردند.

عموم علاقمندان جهت تماشای فیلم فقدان و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می توانند از ساعت 17:30 عصر دوشنبه (29مهر) به کانون فیلم سینماحقیقت واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش مستندی درباره زلزله کرمانشاه

نمایش مستندی درباره زلزله کرمانشاه