مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 10:452019-10-20اقتصادي

مرکز شتاب دهنده صادرات در کرمانشاه راه اندازی می شود


رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های قابل توجه استان در حوزه صادرات، گفت: به دنبال راه اندازی مرکز شتاب دهنده صادرات در استان کرمانشاه هستیم.

- مرکز کرمانشاه، کیوان کاشفی افزود: پروپوزال اصلی این مرکز، امکانات و اعتبارات آن دیده شده و تنها کار باقیمانده جانمایی نهایی این مرکز است.

وی اظهار داشت: در زمینه جانمایی این مرکز نیز رایزنی های اولیه با شرکت شهرک های صنعتی و همچنین جهاد دانشگاهی انجام شده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد راه اندازی این مرکز در کرمانشاه باشیم.

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: قرار است در این مرکز به واحد های تولیدی و صنعتی که ظرفیت صادرات دارند، اما تا کنون صادراتی نداشته اند، کمک شود تا بتوانند محصولات خود را به کشور های دیگر ارسال کنند.

کاشفی اظهار داشت: برای این منظور حدود 15 نفر از کارشناسان این واحد ها و همچنین تعدادی از بهترین کارشناسان صادرات کشور در این مرکز مستقر خواهند شد و به واحد های تولیدی و صنعتی ارائه خدمات و مشاوره می دهند تا بتواند کالا های تولیدی خود را صادراتی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این مرکز خدماتی در زمینه ارزیابی نوع محصولات، ظرفیت صادراتی واحدها، شیوه بسته بندی، مشاوره برای بازاریابی، کمک برای حضور در نمایشگاه های بین المللی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز شتاب دهنده صادرات در کرمانشاه راه اندازی می شود

مرکز شتاب دهنده صادرات در کرمانشاه راه اندازی می شود