مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 10:442019-10-20سياسي

بازگشت بیش از 120 هکتار از معادن به انفال


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری گفت: بیش از 120 هکتار از معادن به انفال بازگشت که این موضوع در طول تاریخ منابع طبیعی بی سابقه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران، سیدمحسن موسو ی تاکامی در سومین جلسه شورای اداری اظهار کرد: حفظ انفال و منابع طبیعی باید در اولویت اول همه ما باشد ما هیچ کاری مهم تر از حفاظت از عرصه های منابع ملی و دولتی نداریم و حتی اگر هزار کار داشته باشیم، اولویت اصلی ما باید حفاظت باشد.

وی با بیان اینکه بحث حفاظت از انفال در سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری علاوه بر وظیفه قانونی یک تکلیف شرعی است و باید به این موضوع توجه شود، افزود: سیاست هایی که از سوی سازمان متبوع و این اداره کل در خصوص مسائل حفاظتی اتخاذ شد باید توسط یگان حفاظت مورد پایش قرار گیرد تا وضعیت نسبت به گذشته بهتر شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری ادامه داد: در طی دو ماه اخیر اقدامات بسیار خوبی نسبت به گشت و مراقبت عرصه ها و جلوگیری از قاچاق چوب و برخورد با متجاوزان و سوداگران چوب صورت گرفته که منتج به دستگیری برخی از قاچاقچیان حرفه ای و مجازات آنان توسط دستگاه قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت بیش از 120 هکتار از معادن به انفال

بازگشت بیش از 120 هکتار از معادن به انفال