مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 10:322019-10-20فرهنگي

مستند اربعین در ایلام ساخته می شود


با حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و پیگیری های انجمن سینمای جوانان ایلام مستندی با موضوع اربعین و به کارگردانی «عبدالستار کاکایی» در حال فیلمبرداری است.

- با حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و پیگیری های انجمن سینمای جوانان ایلام مستندی با موضوع اربعین و به کارگردانی عبدالستار کاکایی در حال فیلمبرداری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، عمران خودآموز با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که با سازمان سینمایی کشور داشتیم، مقرر شد تا مستندنگاری پیاده روی اربعین حسینی توسط فیلمسازان استان ایلام ساخته شود، از این رو عبدالستار کاکایی مستندساز با تجربه و توانمند ایلام کار ساخت آن را بر عهده گرفت.

وی گفت: این مستند هم اینک در مرز مهران و همچنین در کشور عراق در حال فیلمبرداری است و گروه مستندسازی از تمامی ظرفیت های هنرمندان جوان خصوصا فارغ التحصیلان انجمن سینمای جوانان برای ساخت این اثر بهره برده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تاکید کرد: عنوان این مستند به صورت موقت آزیه تی به معنی سوگواری است و تلاش شده تا آداب و رسوم آیینی مردم ایلام از جمله مراسم تاریخی و سنتی چمر در دل این اثر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند اربعین در ایلام ساخته می شود

مستند اربعین در ایلام ساخته می شود