مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 10:282019-10-20فرهنگي

دفاع کارگردان «کلوپ همسران» از شوخی های فیلم/ این ها که فحش نیست!


مهدی صباغ زاده کارگردان «کلوپ همسران» که از معدود فیلم های کمدی اکران شده در هفته های اخیر در سینماها محسوب می شود، از شوخی ها و دیالوگ های فیلمش دفاع کرد.

- مهدی صباغ زاده کارگردان کلوپ همسران که از معدود فیلم های کمدی اکران شده در هفته های اخیر در سینماها محسوب می شود، از شوخی ها و دیالوگ های فیلمش دفاع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر پاسخ به این انتقادات، گفت: کلوپ همسران محتوای بسیار سالمی دارد و یک فیلم خانوادگی و مورد پسند مردم است، اگر این فیلم مشکلی داشت وزارت ارشاد اجازه اکران کلوپ همسران را نمی داد.

این ها فحش نیست، حرف عادی مردم است! وی درباره اینکه چرا باید یک فحش به طور مکرر در کلوپ همسران تکرار و تبدیل به شوخی کلامی شود، اظهار کرد: به نظرم آن عبارت اصلا فحش نیست.

فحش به چیزهای دیگری گفته می شود که از تربیت و عرف خارج هستند اما این عبارت به طور مکرر در میان مردم عادی هم استفاده می شود.

چطور می شود که دوستان با کمدی هایی که به طور مستقیم به مسایل جنسی اشاره می کنند، کاری ندارند و اتفاقا از آن ها حمایت می کنند اما وقتی در فیلم ما یک کاراکتر لمپن و تریاکی از یک عبارت مصطلح استفاده می کند، نسبت به آن خشمگین می شوند؟ این کارگردان تأکید کرد: چه ایرادی دارد چنین شخصیتی از این عبارت استفاده کند؟ ضمن اینکه استفاده از چنین عبارت هایی جزو ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع کارگردان «کلوپ همسران» از شوخی های فیلم/ این ها که فحش نیست!

دفاع کارگردان «کلوپ همسران» از شوخی های فیلم/ این ها که فحش نیست!