مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 08:202019-10-20بين الملل

ماکرون خواستار شفافیت انگلیس درخصوص برنامه برگزیت شد


رییس جمهور فرانسه طی تماسی تلفنی با نخست وزیر انگلیس از وی درخواست کرد برنامه بریتانیا برای خروج از اتحادیه اروپا را هرچه سریع تر مورد شفاف سازی قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه، شنبه شب از بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس درخواست کرد درخصوص اوضاع درهم پیچیده برنامه خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا شفاف سازی کند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، یکی از مقامات نهاد ریاست جمهوری فرانسه گفت: رییس جمهور با نخست وزیر بریتانیا تماس گرفت و دیدگاه خود درباره لزوم شفاف سازی سریع را به اشتراک گذاشت .

این مقام فرانسوی افزود: وی (ماکرون) اشاره کرد تأخیر [در اجرای برگزیت] مورد تمایل هیچ کس نیست .

رسانه های انگلیس گزارش داده اند جانسون با سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا تماس گرفته و به اطلاع آنها رسانده نامه ای که جهت درخواست تمدید مهلت اجرای برگزیت به اتحادیه اروپا ارسال کرده، در واقع نامه پارلمان است نه او.

یک مقام ارشد دفتر نخست وزیری انگلیس در گفت وگو با روزنامه تلگراف می گوید آقای جانسون به سران اروپایی گفته از پارلمان انگلیس بخواهند در تصمیم خود برای تأخیر در اجرای برگزیت تجدید نظر کنند زیرا بهترین گزینه هم برای انگلیس و هم برای اتحادیه اروپا خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در ضرب الاج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون خواستار شفافیت انگلیس درخصوص برنامه برگزیت شد

ماکرون خواستار شفافیت انگلیس درخصوص برنامه برگزیت شد