مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 08:142019-10-20سياسي

مستندات نیروهای مسلح همدان در دانشنامه دفاع مقدس گردآوری می شود


مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور گفت: مستندات نیروهای مسلح استان همدان در دانشنامه دفاع مقدس این استان گردآوری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا تکلو پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه نشست آسیب شناسی همکاری نیروهای مسلح استان همدان در تدوین دانشنامه جامع استان همدان که با حضور نمایندگان نیروی های هوایی، زمینی، انتظامی و سپاه استان و نمایندگان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور به میزبانی نیروی انتظامی استان برگزار شد، افزود: یکی از ضرورت های تدوین دانشنامه جامع دفاع مقدس استان همدان استفاده از اسناد و مدارک نیروهای مسلح استان و نقش آفرین آنها در سال های دفاع مقدس است.

وی افزود: با توجه به قوانین داخلی نیروهای مسلح و محرمانه بودن برخی اسناد و مدارک، مشکلاتی در شناسایی، فهرست نویسی و دیجیتال سازی این اسناد وجود داشت که در همین راستا جلسه تخصصی با نمایندگان نیروهای نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور اضافه کرد: در این جلسه قوانین و مقررات مربوطه مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت و راهکارهای اجرایی برای استفاده از این منابع در دانشنامه اتخاذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندات نیروهای مسلح همدان در دانشنامه دفاع مقدس گردآوری می شود

مستندات نیروهای مسلح همدان در دانشنامه دفاع مقدس گردآوری می شود