مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 08:122019-10-20بين الملل

کامپیوترهای سوپر مدرن گروهک منافقین برای دروغ پردازی و جعل خبر


بسیاری از اعضای سازمان منافقین با لباس غیرنظامی دست به اسلحه های جدید زده و با کامپیوترهای سوپر مدرن به دروغ پردازی و جعل خبر می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن با انتشار تصویری از اعضای گروهک تروریستی منافقین در آلبانی در صفحه توییترش نوشت: این عکس اعضای سازمان منافقین در پادگان اشرف در آلبانی اخیرا به بیرون رسیده است.

بسیاری از اعضای سازمان با لباس غیرنظامی دست به اسلحه های جدید برده اند که عبارتند از کامپیوترهای سوپر مدرنی که از طریق آنان برای مسموم کردن افکار عمومی به صورت وسیع به دروغ پردازی و جعل خبر می پردازند.

    لازم به ذکر است، یگان سایبری یا همان اتاق کامپیوتر، پدیده جدیدی در گروهک منافقین نیست و پیش از آن در اردوگاه اشرف و لیبرتی هم وجود داشت، اما تا قبل از تغییر مأموریت های منافقین به سمت استفاده از فضای مجازی، فقط برای عده بسیار معدودی از سران و اعضای سازمان قابل دسترسی بوده است.

این اتاق در آلبانی تحت عنوان یگان سایبری به یکباره با به کارگیری بیش از 1200 نفر کاربر به عنوان اصلی ترین مأموریت سازمان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامپیوترهای سوپر مدرن گروهک منافقین برای دروغ پردازی و جعل خبر

کامپیوترهای سوپر مدرن گروهک منافقین برای دروغ پردازی و جعل خبر