مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 08:012019-10-20فناوري

اینترنت آزاد و قبض های سرسام آور برای زائران


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد با توجه به اعتراض زائران اربعین نسبت به هزینه های بالای اینترنت آزاد، احتمال محاسبه دیتای مصرفی به صورت بسته های اپراتورها وجود دارد.

- ‏به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ایام اربعین حسینی، علاوه بر برنامه ریزی های وزارت ارتباطات برای تسهیل ارتباطات در کربلا به زائران، هر یک از اپراتورها نیز اقدامات ویژه ای مختص این ایام برای کاربران در نظر گرفته بودند.

سال گذشته محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - اعلام کرده بود با توجه به کاهش نرخ مکالمه از ایران به عراق، استفاده از سیم کارت عراقی به صرفه تر از رومینگ است.

او همچنین با اشاره به مشکلات افزایش هزینه دیتای سیم کارت های ایرانی در عراق، گفته بود: با افزایش نرخ ارز، استفاده از خدمات رومینگ و بویژه رومینگ دیتا بسیار گران خواهد بود.

چندی پیش هم آذری جهرمی با اشاره به نرخ بالای سرویس رومینگ برای زائران اربعین، اظهار کرده بود: رومینگ سرویس گرانی است و به دلیل بالا بودن نرخ خدمات رومینگ در عراق توصیه می شود مردم از سیم کارت عراقی استفاده کنند.

البته او پس از آن، با توجه به نرخ های اعلام شده برای رومینگ اپراتورها، نوشته بود: برای مکالمه سیم کارت های ایرانی نرخ مناسب تری دارند و برای اینترنت سیم کارت های عراقی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت آزاد و قبض های سرسام آور برای زائران

اینترنت آزاد و قبض های سرسام آور برای زائران