مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 07:172019-10-20اقتصادي

پیشرفت 98 درصدی عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب روستای «ارزانفود»


رییس اداره نظارت بر طرح های آب و فاضلاب روستایی استان همدان از پیشرفت فیزیکی 98 درصدی پروژه تصفیه خانه فاضلاب روستای «ارزانفود» خبر داد.

- همدان - رییس اداره نظارت بر طرح های آب و فاضلاب روستایی استان همدان از پیشرفت فیزیکی 98 درصدی پروژه تصفیه خانه فاضلاب روستای ارزانفود خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرش مرادی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: درحال حاضر در 10 شهرستان تابعه استان همدان 122 قرارداد اجرای طرح آب و فاضلاب روستایی در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه بر مبنای پروژه های در حال اجرا از ابتدای سال جاری تا کنون توانستیم حفاری 19 چاه را در روستاهای زیرمجموعه استان همدان به اتمام برسانیم؛ عنوان کرد: در بازه زمانی شش ماهه کف کشی و لایروبی سه حلقه چاه و تجهیز 11 حلقه چاه دیگر نیز عملیاتی شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال جاری نصب دو مورد سیستم هشداردهنده و 80 متر فنس کشی اجرایی شد؛ گفت: لایروبی و بهسازی 5 دهنه چشمه؛ نصب 377 مورد شیرآلات و نصب یک هزارو 431 انشعاب در بازه زمانی مذکور عملیاتی شده است.

مرادی همچنین به اصلاح و توسعه 29 کیلومتر شبکه آبرسانی اشاره کرد و یادآورشد: در نیمه نخست سال جاری اجرای 25 کیلومتر خط انتقال و سه و نیم کیلومتر خط برق امکان پذیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 98 درصدی عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب روستای «ارزانفود»

پیشرفت 98 درصدی عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب روستای «ارزانفود»