مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 07:172019-10-20فرهنگي

انتشار اخبار مشاهیر ادب معاصر در مطبوعات/ پیشگام صائب شناسی کیست؟


جلد اول از کتاب «اخبار مشاهیر ادب معاصر در مطبوعات، از دوره قاجار تا عصر حاضر»، به کوشش  مهدی نورمحمدی توسط نشر علم منتشر شد.

- جلد اول از کتاب اخبار مشاهیر ادب معاصر در مطبوعات، از دوره قاجار تا عصر حاضر ، به کوشش  مهدی نورمحمدی توسط نشر علم منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روزنامه ‏ها و مجلات قدیمی اطلاعات ارزشمندی درباره وقایع و رویدادهای تاریخی، فرهنگی، هنری و اجتماعی در دوره‏ های گذشته در اختیار محققان و پژوهشگران قرار می ‏دهند.

از همین روست که مطبوعات نیز مانند کتب و اسناد، از جمله منابع مهم و معتبر در تحقیق محسوب شده و از نظر دستیابی به نکات تازه یاب، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته ‏اند.

با توجه به محدود بودن اسناد درباره چهره ‏های مشهور ادبیات معاصر، بررسی روزنامه ‏ها و مجلات قدیمی در روشن ساختن زوایای پنهان زندگی و آثار آنان، اهمیت فراوانی یافته است.

کتاب اخبار مشاهیر ادب معاصر در مطبوعات ، جست وجویی است گسترده در روزنامه ‏ها و مجلات دوره قاجار تا عصر حاضر که در آن، اخبار و مطالب مربوط به پنج تن از مشاهیر ادب معاصر گردآوری شده است.

با توجه به این که اخبار فراهم آمده، اطلاعات و آگاهی های ارزشمند و نکات جدید و بعضاً منتشرنشده ای را درباره زندگی، اشعار، آثار و افکار مشاهیر ادب معاصر در اختیار قرار می دهد، کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اخبار مشاهیر ادب معاصر در مطبوعات/ پیشگام صائب شناسی کیست؟

انتشار اخبار مشاهیر ادب معاصر در مطبوعات/ پیشگام صائب شناسی کیست؟