مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 07:022019-10-20اقتصادي

سرقت تجهیزات شبکه برق در پایتخت


مدیر برق منطقه تهران به سرقت تجهیزات شبکه برق در پایتخت اشاره کرد و گفت: در بسیاری از نقاط پایتخت به حریم خطوط برق تجاوز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، غلامرضا خوش قول مدیر برق منطقه تهران با حضور در جلسه شورای شهر اظهار داشت: برای تأمین برق به شهروندان سه موضوع تولید، انتقال و توزیع مدنظر است که در حوزه توزیع دو شرکت در پایتخت فعال هستند و به طور کلی برق پایتخت تأمین برق قم و البرز را انجام می دهد و 25 درصد از مشترکین کشور تحت پوشش برق منطقه تهران است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت پیک در تابستان پارسال در تهران یک پنجم کشور بود، گفت: از سال 95 تا 98 حدود 100 پروژه با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان انجام گرفته است.

به گفته وی، کابل کشی زمینی در تهران در حال انجام است که از همکاری های پلیس راهور و شهرداری در این زمینه تشکر می کنم ولی با این وجود تشکیل کارگروه مشترک جهت تسریع در رسیدگی امور حائز اهمیت بوده و باید مورد توجه باشد.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های برق تهران قدیمی است و نیاز به بازسازی شبکه ها ، گفت: البته در راستای بهبود وضعیت مبلمان شهری کابل های هوایی را در حال تبدیل به کابل زمینی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از مناطق به ویژه حاشیه تهران به حریم خطوط برق تجاوز شده است و ساخت و سازهایی صورت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت تجهیزات شبکه برق در پایتخت

سرقت تجهیزات شبکه برق در پایتخت