مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 06:562019-10-20اقتصادي

زنان الگوهایی برای موفقیت/- رشد اشتغال و مشارکت زنان در فارس


بررسی وضعیت زنان در عرصه فعالیت های مختلف اداری، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی نشان دهنده درصد موفقیت و تاثیرگذاری بیشتر و کاهش ضریب خطا و تخلفات است به گونه ای که اکثر زنان فعال در بخش های مختلف را می توان الگوهایی برای کسب موفقیت ارزیابی کرد.

- زنان الگوهایی برای موفقیت/ رشد اشتغال و مشارکت زنان در فارس بررسی وضعیت زنان در عرصه فعالیت های مختلف اداری، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی نشان دهنده درصد موفقیت و تاثیرگذاری بیشتر و کاهش ضریب خطا و تخلفات است به گونه ای که اکثر زنان فعال در بخش های مختلف را می توان الگوهایی برای کسب موفقیت ارزیابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بررسی شاخص های مختلف در خصوص جمعیت فعال و اشتغال زنان طی سال های 1385 تا 1395 که آخرین آمارگیری انجام شده است، نشان از رشد خوب در تعداد افراد شاغل و رشد سهم زنان در مشاغل مختلف دارد، اگرچه همچنان در شاخص سهم مشارکت و اشتغال زنان در عرصه های مختلف در مقایسه با جمعیت فعال، شاهد فاصله بسیار زیاد با جمعیت مردان هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان فارس در گفت و گو با ایسنا، ضمن تاکید براینکه سهم اشتغال بانوان در شهر و روستا رشدی مطلوب را طی یک دهه داشته است، گفت: جمعیت استان فارس از سال 1385 تا 1395 حدود 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان الگوهایی برای موفقیت/- رشد اشتغال و مشارکت زنان در فارس

زنان الگوهایی برای موفقیت/- رشد اشتغال و مشارکت زنان در فارس