مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 06:422019-10-20ورزشي

می خواهم توقعات را برآورده کنم


انرژی ام را می گذارم تا توقع دوست داران تیم را برآورده کنم - محمود خوراکچی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار افزود: شرایط این تیم در حال حاضر خیلی بهتر از زمانی است که تیم را تحویل گرفتم، 10 روز مانده بود تا آغاز لیگ با تیم شهرداری به توافق رسیدم، اما آن زمان هیچ بازیکن و امکاناتی نبود، زیرا شهرداری قرچک تازه اقدام به خرید امتیاز در لیگ یک کرده بود.

وی گفت: اعضای شورای شهر و شخص شهردار قرچک حسابی پای کار هستند و مردم قرچک علاقه شدیدی به فوتسال دارند، ضمن اینکه این تیم با هدف و برنامه درازمدت پا به لیگ دسته اول گذاشته است و دوست دارم که بتوانم توقع آن ها را برآورده کنم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری قرچک به اردوی این تیم در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: چون در لیگ با قرعه استراحت روبه رو شده بودیم و تیم نیز تمرینات شروع فصل خوبی نداشت تصمیم گرفتیم در آکادمی ملی المپیک اردوی شبانه روزی برپا کنیم و یک هفته تمرین با امکانات خوب را پشت سر گذاشتیم، به جرات می گویم در ایران کمتر تیم فوتسالی می تواند چنین اردویی برپا کند که خوشبختانه توانستیم به 70 درصد آمادگی بدنی برسیم.

خوراکچی گفت: به لحاظ بازیکن در مضیقه هستیم و اگر بازیکنی مصدوم شود کار برایمان سخت می شود، اما با امید ها و البته حضور مجید رییسی به عنوان بازیکن - مربی کار را تا نیم فصل پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهم توقعات را برآورده کنم

می خواهم توقعات را برآورده کنم