مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 06:402019-10-20سياسي

پیاده روی جاماندگان اربعین با حضور 80 هزار سیرجانی برگزار شد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سیرجان گفت: مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین با حضور بیش از 80 هزار سیرجانی از حرم امامزاده احمد (ع) تا حرم امامزاده علی (ع) برگزار شد.

- سیرجان - رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سیرجان گفت: مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین با حضور بیش از 80 هزار سیرجانی از حرم امامزاده احمد (ع) تا حرم امامزاده علی (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مراسم پیاده روی روز اربعین حسینی در مرقد مطهر امام زاده علی (ع) این شهرستان چند سالی است که مورد توجه مردم شهر سیرجان قرار گرفته و هرساله این مراسم با شکوه خاصی و با مشارکت حداکثری مردم برگزار می شود.

وی افزود: امسال نیز با مشارکت همه دستگاه ها و نهادهای فرهنگی شهرستان و حضور گسترده مردم، این مراسم با حضور بیش از 80 هزار سیرجانی با شکوه خاصی برگزارشد و زائران مسیر 12 کیلومتری را از حرم مطهر امامزاده احمد (ع) تا مرقد مطهر امامزاده علی (ع) به عشق و ارادت به حضرت سید الشهداء پیاده طی کردند.

حجت الاسلام طباطبایی برگزاری قرائت زیارت اربعین، مراسم عزاداری و سخنرانی، بر پایی نماز جماعت و اطعام عزاداران را از جمله برنامه های این راهپیمایی بزرگ عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی جاماندگان اربعین با حضور 80 هزار سیرجانی برگزار شد

پیاده روی جاماندگان اربعین با حضور 80 هزار سیرجانی برگزار شد