مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 06:382019-10-20اجتماعي

بهره مندی بیش از 64 هزار زائر اربعین از خدمات هلال احمر استان کرمانشاه


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بیش از 64 هزار نفر از زائران اربعین از خدمات رایگان جمعیت هلال احمر استان بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه، فرزین معتمدی اظهار داشت: از ابتدای طرح اربعین تاکنون بیش از 46 هزار نفر از زائران در استان کرمانشاه اسکان داده شده اند و تعداد 500 نفر از زائرانی که در شهر منذریه عراق به علت مشکلات حمل و نقل مجبور به اسکان اضطراری در این شهر شدند نیز توسط این جمعیت اسکان داده شدند.

وی با اشاره به بهره مندی بیش از 18 هزار و 500 نفر از خدماتی همچون سنجش فشار خون و تست قند خون افزود: طی ایام طرح اربعین 98 خدماتی اعم از راهنمایی زائرین، کمک به افراد ناتوان و توزیع بسته های فرهنگی نیز توسط اعضای جوانان هلال احمر به زائران ارائه شده است.

معتمدی خاطرنشان کرد: همچنین 21 پایگاه امداد و نجات هلال احمر استان در ایام اربعین به 586 مورد حادثه امدادرسانی کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه بالگرد جمعیت هلال احمر استان به صورت آماده باش در نقطه صفر مرز خسروی آماده خدمات رسانی به زائران است، گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه آمبولانس به همراه 12 نفر پرسنل، نجاتگر و پرستار داوطلب نیز جهت خدمات رسانی به زائران به کشور عراق اعزام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 64 هزار زائر اربعین از خدمات هلال احمر استان کرمانشاه

بهره مندی بیش از 64 هزار زائر اربعین از خدمات هلال احمر استان کرمانشاه