مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 06:322019-10-20سياسي

برپایی غرفه نشر شاهد در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت آلمان


مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از حضور نشر شاهد با 23 عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت 2019 در غرفه ملی ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم نریمانی با اعلام این خبر گفت: ژانر ایثار و ادبیات حوزه ایثار و مقاومت در عرصه بین المللی جنبه مشترک و در بین افکار عمومی جهانیان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و برای توسعه فرهنگی به عنوان شاخص پیشران عمل نموده و همبستگی، انسجام و همدلی را تقویت می کند.

وی به زیت بوم جهانی و تهیه، تشریک و تداوم جریان اطلاعات و ارتباطات در دنیا اشاره و ادامه داد: دیپلماسی ایثار در بنیاد شهید و امور ایثارگران و تبیین مفاهیم آن از اولویت ها اعلام شده است و برای رسیدن به این هدف باید محصولات ادبی و فرهنگی با الهام از تجربیات جهانی تولید شود.

نریمانی هدف از شرکت در این نمایشگاه را ارتباط با ناشران کشورهای خارجی و آشنایی مخاطبان سایر کشورها با کتاب های نشر شاهد عنوان کرد و گفت: کتاب های نشر شاهد در این دوره از نمایشگاه فرانکفورت شامل منتخبی از بهترین آثار ترجمه ای نشر شاهد در سال های اخیر است.

نریمانی در ادامه بر ضرورت اهتمام به ترجمه آثار حوزه ایثار و شهادت تأکید و اظهار کرد: تاکنون 70 عنوان از کتاب های نشر شاهد به زبان های مختلف ترجمه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی غرفه نشر شاهد در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت آلمان

برپایی غرفه نشر شاهد در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت آلمان