مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 06:322019-10-20سياسي

ضرورت تبیین دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در حوزه های مختلف


رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: جمهوری اسلامی ایران امروزه با اتکاء به دانش متخصصان و دانشمندان خود به یکی از کشورهای دارنده فناوری و دانش هسته ای پیشرفته تبدیل شده و دستاورهای هسته ای یکی از افتخارات نظام اسلامی است که تبیین این دستاوردها در حوزه .

- رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: جمهوری اسلامی ایران امروزه با اتکاء به دانش متخصصان و دانشمندان خود به یکی از کشورهای دارنده فناوری و دانش هسته ای پیشرفته تبدیل شده و دستاورهای هسته ای یکی از افتخارات نظام اسلامی است که تبیین این دستاوردها در حوزه های مختلف ضروری به نظر می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی طاهر صبح امروز 28 مهرماه در مراسم افتتاحیه چهل و هشتمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار کرد: دانشگاه شهید باهنر کرمان با گذشت بیش از 40 سال از فعالیتش میزبان دانشمندان، استادان فرهیختگانی است که در تلاش هستند با افزودن دانش و آگاهی های خود و همراه شدن با آخرین دستاورهای علمی و مهارت نوین با قوت و قدرت سکان آموزش و پژوهش را در دست بگیرند.

وی در ادامه افزود: دنیای امروز که به مرز پایانی انرژی هایی از جمله فسیل، نفت و گاز رسیده و پیش بینی بحران انرژی و سوخت در دهه های آینده و مصداق وسیع کاربرد دانش هسته ای در تمام علوم رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در حوزه های مختلف

ضرورت تبیین دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در حوزه های مختلف