مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 06:112019-10-20اقتصادي

صرف 130 تن آسفالت امسال برای بهسازی جاده های مهاباد


130 تن آسفالت امسال برای بهسازی جاده های مهاباد استفاده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد؛ مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهاباد گفت: امسال 130 تن آسفالت برای بهسازی و ترمیم جاده های موجود در محورهای منتهی به این شهرستان صرف شده است.

محسن خادمی افزود: این بهسازی شامل لکه گیری، چاله پرکنی و روکش آسفالت محورهای مهاباد به ارومیه، کمربندی دارلک، محور مهاباد به بوکان و محور مهاباد به سردشت بوده که با هدف افزایش سطح کیفی محورهای ارتباطی این شهرستان صورت گرفته است.

خادمی، با بیان اینکه 26 نقطه حادثه خیز در این شهرستان شناسایی شده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ازاین تعداد 10 نقطه حادثه خیز در جاده های برون شهری و مسیرهای روستایی این شهرستان اصلاح و رفع خطر شده است.

وی، با اشاره به عملیات بهسازی و بازسازی راههای روستایی این شهرستان در قالب طرح ابرار هم گفت: مرحله نخست عملیات اجرایی بازسازی و تکمیل بخشی از راههای روستایی این شهرستان در قالب این طرح آغاز شده است که در این مرحله مسیر روستای سویناس به ماژگه ازتوابع بخش خلیفان به طول پنج کیلومتر درحال اجراست.

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهاباد، با بیان اینکه شش میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای مرحله نخست اجرای این طرح اختصاص یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرف 130 تن آسفالت امسال برای بهسازی جاده های مهاباد

صرف 130 تن آسفالت امسال برای بهسازی جاده های مهاباد