مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 05:562019-10-20اقتصادي

سهمیه آرد فصل سرما ذخیره می شود


نانوا های خراسان شمالی 5 درصد از سهمیه آرد فصل سرما را برای استفاده در بهار و تابستان، ذخیره می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: نانوا های استان 5 درصد از سهمیه آرد فصل سرما را بر اساس تصمیم جدید کمیته تایید سرانه آرد، ذخیره می کنند تا در بهار و تابستان آینده مصرف کنند.

محمد بدری مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: در فصل سرما و با کاهش فعالیت های کارگری و کشاورزی، میزان مصرف نان در استان کاهش می یابد از این رو پیشنهاد شده است که 5 درصد از سهم آرد نانوا ها در ماه های آبان، آذر، دی و بهمن ماه امسال ذخیره شود تا در بهار و تابستان سال آتی به مصرف برسد.

بدری با اشاره به افزایش میزان مصرف نان در فصل بهار و تابستان در استان افزود: با توجه به اینکه مصرف آرد در این فصول به دلیل حضور مسافران، کار های کشاورزی و کارگری، افزایش می یابد، باید میزان توزیع آرد در فصول مختلف مدیریت شود.

او گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده در تامین آرد نانوایی های استان در تابستان امسال، مقرر شد سرانه مصرف آرد در شهرها، روستا ها و نیز عشایر استان مشخص شود تا برای ساماندهی این کالای مصرفی برنامه ریزی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه آرد فصل سرما ذخیره می شود

سهمیه آرد فصل سرما ذخیره می شود