مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 05:362019-10-20بين الملل

جلایی پور: کوه آمریکا و اسراییل به جای موش، سوسک زایید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حمیدرضا جلایی پور در یادداشتی با عنوان کوهی که نه موش، بلکه سوسک زایید ، نوشت: درس پاکسازی و جابه جایی قومی یا حمله ارتش ترکیه به مناطق کردنشین شمال شرق سوریه در 98/7/17 که با چراغ سبز ترامپ صورت گرفت این است که اولا .

- عضو حزب منحله مشارکت می گوید حمله ترکیه به مناطق کردنشین سوریه با هماهنگی آمریکا، حاوی درس هایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حمیدرضا جلایی پور در یادداشتی با عنوان کوهی که نه موش، بلکه سوسک زایید ، نوشت: درس پاکسازی و جابه جایی قومی یا حمله ارتش ترکیه به مناطق کردنشین شمال شرق سوریه در 98/7/17 که با چراغ سبز ترامپ صورت گرفت این است که اولا ترکیه که در دهه گذشته بازنده بحران سوریه بود می خواهد از فرصتی که سکوت ترامپ برای اردوغان فراهم کرده جبران مافات کند و به نیروهای سیاسی کرد های سوریه (ی پ ک) و کرد های ترکیه (پ ک ک) فشار و ضرب شصت نشان دهد.

ثانیا نیرو های سیاسی کرد های سوریه و ترکیه به خطا روی حمایت آمریکا ترامپ حساب باز کرده بودند در صورتی که می دانیم نیروی سیاسی آویخته به قدرت خارجی مآلا ابزار و بازنده هستند.

مدیر روزنامه زنجیر ه ای (توقیف شده) جامعه می افزاید: حمله اخیر ترکیه به مناطق کردنشین سوریه اولا نشان داد که دیپلماسی کلنگی آمریکا پس از یازده سپتامبر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلایی پور: کوه آمریکا و اسراییل به جای موش، سوسک زایید

جلایی پور: کوه آمریکا و اسراییل به جای موش، سوسک زایید