مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 05:222019-10-20حوادث

گودبرداری در گود بی توجهی


قرار بود ساختمانی ساخته و سقفی برای خانواده هایی مهیا شود اما آوار فرو ریخت و کارگری که باید ستون خانواده می شد، جان خود را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیا تا به حال به این موضوع فکر کردید که سالانه چند نفر در اثر حوادث ساختمانی، جان خود را از دست می دهند یا اینکه دچار جراحت بدنی و نقص عضو می شوند، یا چه تعداد از مأموریت های آتش نشانی و اورژانس به حوادث ناشی از گودبرداری اختصاص دارد و یا حتی چند خانوار در اثر از کار افتاده شدن سرپرست خانوار دچار آسیب می شوند؟ شاید دانستن و ندانستن این آمار چندان توفیری نداشته باشد، اما چیزی که مهم است به ضوابط و آیین نامه هایی مربوط می شود که رعایت نکردن آن ها ممکن است به قیمت جان انسان ها تمام شود.

زمانی که حادثه ای اتفاق می افتد، مردم مالک و ناظر را متهم ردیف اول می دانند و آن ها هم به سرعت سعی در تبرئه کردن خود دارند و اذعان می کنند که کارگران اصول ایمنی را رعایت نکرده اند.

در خردادماه امسال یک کارگرزنجانی در اثر گودبرداری و ریزش آوار، جان خود را از دست داد و دو نفر هم مصدوم شدند، بی آنکه بخواهیم دنبال مقصر حادثه بگردیم، شاید بهتر باشد به اصول فنی ساخت و ساز قدری بیشتر توجه کنیم.

ضرورت رعایت اصول فنی در ساختمان سازی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد زنجان در مورد حوادث گودبرداری اظهار می کند: اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گودبرداری در گود بی توجهی

گودبرداری در گود بی توجهی