مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 05:152019-10-20اجتماعي

آغاز اجرای طرح همسفران خورشیددر خراسان رضوی؛ امروز


طرح همسفران خورشید با استقرار گروههای امدادی در محورهای خراسان رضوی امروز آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: طرح همسفران خورشید 6 از امروز با استقرار 25 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه بالگرد در 6 محور ارتباطی و پرتردد استان اجرا خواهد شد.

اسماعیل بهمن آبادی در بازدید از موکب امام رضا(ع) مرز دوغارون در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان، افزود: با توجه به حرکت جمع زیادی از زائران پیاده به سمت مشهد 24 گروه عملیاتی از 16 استان به تیم های امدادی خراسان رضوی اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به افزودن 103 پایگاه سیار امداد و نجات گفت: چند قرارگاه از طریق شعب هلال احمر برای ارائه خدمات به زوار در این محورها مستقر خواهد شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: در ایام پایانی صفر تیم امدادی متشکل از هزار و 300 پزشک، پرستار، نجاتگر، امدادگر و کادر پزشکی به زائران پیاده رضوی در محورهای منتهی به مشهد خدمات ارائه می دهند.

بهمن آبادی افزود: پیش بینی می شود در پایان ماه صفر بیش از 500هزار زائر پیاده به عشق زیارت حرم رضوی به مشهد عزیمت کنند و بیش از چهار میلیون و 500 زائر هم با وسایل نقلیه وارد مشهد شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح همسفران خورشیددر خراسان رضوی؛ امروز

آغاز اجرای طرح همسفران خورشیددر خراسان رضوی؛ امروز