مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 04:592019-10-20سياسي

سازش 20 درصدی از پرونده های طلاق ارجاع شده هرمزگان در طرح مصلحین


معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل هرمزگان گفت: 20 درصد از پرونده های طلاق ارجاع شده در طرح مصلحین خانواده به سازش منجر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا احمدی منش در حاشیه بازدید از روند بررسی پرونده های طلاق در طرح مصلحین، این خصوص تصریح کرد: 20 درصد از پرونده های طلاق ارجاع شده در طرح مصلحین خانواده به سازش منجر شده است.

وی افزود: در نتیجه امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طرح مصلحین خانواده در شهرستان های رودان، میناب، حاجی آباد، بندرخمیر، بندرلنگه و بندرعباس در حال اجرا است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل هرمزگان بیان کرد: این طرح به منظور شناسایی زوجین متقاضی طلاق پیش از ثبت دادخواست و معرفی آن ها به هسته های مصلحین به منظور مشاوره و ایجاد صلح و سازش عملیاتی شده و جمعیت قابل توجهی را در بر می گیرد.

احمدی منش از برنامه ریزی برای ایجاد 10 کیلومتر موانع فیزیکی برای جلوگیری از رشد مناطق حاشیه نشین بندرعباس هم خبر داد و اظهار کرد: احمدی منش در ادامه افزود: هدف نهایی از اجرای این طرح، ایجاد 10 کیلومتر موانع فیزیکی اعم از کمربند سبز، دیوارکشی، فنس کشی و یا بلوک گذاری زمین های در معرض تخریب و جلوگیری از گسترش مناطق جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش 20 درصدی از پرونده های طلاق ارجاع شده هرمزگان در طرح مصلحین

سازش 20 درصدی از پرونده های طلاق ارجاع شده هرمزگان در طرح مصلحین