مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 04:472019-10-20دانش

ثبت نام چهارمین مسابقات ملی دفاع 3 دقیقه ای در یزد تا 15 آبانماه


چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع 3 دقیقه ای پایان نامه های دانشجویی در سال تحصیلی 99-98 در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی 14 استان کشور از جمله استان یزد توسط جهاددانشگاهی برگزار می‎شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جهاددانشگاهی یزد در فراخوانی با اشاره به برگزاری این مسابقات برای سومین سال در استان یزد و در سطح دانشگاه های این استان، از دانش آموختگان و دانشجویان خواست که حداکثر تا 15 آبان ماه سال جاری از طریق سایت http://fjdyazd.

com یا آدرس صفحه مجازی sdjdyazd@ برای حضور در این رقابت‎ها ثبت نام کنند.

مسابقه دفاع 3 دقیقه‎ای از پایان‎نامه ، رقابتی بین دانشگاهی برای تبیین ایده و نتایج تحقیقات دانشجویان تحصیلات تکمیلی است و مبنای این رقابت، توسعه مهارت های ارتباطی دانشجویان برای تشریح تحقیقات خود به زبانی غیر تخصصی است.

از طرفی غالباً نیز دانشگاهیان، تحقیقات و پژوهش های خود را با زبان تخصصی ارائه می کنند که توسط بسیاری از صاحبان کسب و کار و علاقه مندان قابل ادراک نیست و این مسابقه به دنبال این است تا ارائه نتایج تحقیق را به زبانی ساده، جذاب و اشتیاق برانگیز آموزش دهد؛ موضوعی که کمتر در آموزش های دانشگاهی مورد توجه قرار می گیرد.

این مسابقات بستری برای کمک به رشد و تقویت مهارت های ارتباطی، بیانی و ایده پردازی در دانشجویان و مهیا کردن فرصتی برای برقرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام چهارمین مسابقات ملی دفاع 3 دقیقه ای در یزد تا 15 آبانماه

ثبت نام چهارمین مسابقات ملی دفاع 3 دقیقه ای در یزد تا 15 آبانماه