مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 23:282019-10-19اجتماعي

زورشان به شهرداری اسلام آباد نمی رسد!


«از یک سو تصاویرِ جدید، از انتقال دستگاه های سنگین حفاری به محوطه تاریخی اسلام آباد غرب خبر می رسد و از سوی دیگر مسولان میراث فرهنگی کرمانشاه می گویند در برابر حفاظت از محوطه چغاگاوانه تنها مانده اند.

- از یک سو تصاویرِ جدید، از انتقال دستگاه های سنگین حفاری به محوطه تاریخی اسلام آباد غرب خبر می رسد و از سوی دیگر مسولان میراث فرهنگی کرمانشاه می گویند در برابر حفاظت از محوطه چغاگاوانه تنها مانده اند.

محوطه ای تاریخی که بنا به گفته ی مشاور طرحِ تقاطع غیرهمسطح در اسلام آباد غرب فقط چند متر پایین تر از سطح زمین، آثار تاریخی و معماری دارد و باستان شناسان و متولیان پژوهشکده باستان شناسی نسبت به لزوم بررسی مطالعاتی در این بخش از شهر که نشانه های سکونت اش از هشت هزار سال قبل تا امروز ادامه دار بوده، تاکید دارند، تاکیدی که ان را در روز جهانی باستانشناسی نیز مطرح می کنند، اما به نظر می رسد زورشان با نام طولانی که یدک میکشند، برابر نیست و تا کنون شهرداری اسلام آباد مقابل وزارتخانه تازه تاسیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که تا قبل از آن، سالها معاونت ریاست جمهوری بوده، شانی بیشتری برای بُرد دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محل احداث پل یا همان تقاطع غیرهمسطح در میدان امام خمینی (ره) در اسلام آباد غرب در کرمانشاه از حدود پنج ماه قبل با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورشان به شهرداری اسلام آباد نمی رسد!

زورشان به شهرداری اسلام آباد نمی رسد!