مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 19:532019-10-19اقتصادي

در مسیر عاشقی


مرز مهران این روزها در دل کسانی جاودانه شده که آنان رابه آسانی در کمال امنیت به مامن دل های عاشقشان رساند و می گویند: همه چیز خوب بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز اربعین حسینی است، پایانه مسافربری ایلام نسبتا خلوت است، اما مسافرانی که از مهران می آیند بیشتر هستند، انگار مسافر مهران در پایانه نیست، مسیر هم یک طرفه شده و مسافران مهران باید از ملکشاهی بروند و این یک طرفه شدن مسیر هم 5 هزار تومان کرایه ی بیشتر را برای مسافران آب می خورد چون کرایه ی ایلام – مهران قبل از شلوغی ایام اربعین 15 تومان بوده است، با ایام اربعین به 20 تومان رسید و هم اکنون با یک طرفه شدن مسیر حدود 30 کیلومتر به مسافت مسیر اضافه می شود و کرایه نیز 25هزارتومان شده است.

مسیر ایلام تا ملکشاهی نسبتا شلوغ است اما بسیار روان، با خودم فکر می کنم که این مسیر با جاده های نه چندان استاندارد و طبیعت پوشیده از درختان بلوط را چه چیزی به محل ترافیک ماشین های سبک و اتوبوس های مملو از مسافر تبدیل کرده است.

آری عشق به حسین را به راحتی می توان دید.

کم کم وارد ملکشاهی می شویم، در کنار خیابان های شهر ارکواز هر کسی به اندازه ی وسع خود آماده پذیرایی از مهمانان است.

مردی جوان سماوری را کنار مغازه اش گذاشته تا مردم از آب جوش و چای آن استفاده کنند، در کنار مسجد دیگر بساط پذیرایی فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مسیر عاشقی

در مسیر عاشقی