مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 17:452019-10-19سياسي

اقتصاد کشور با تکیه بر داشته های داخلی متحول خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی عصر شنبه در مراسم یادواره شهدای محلات روستای حسن سرا از توابع شهرستان رودسر با بیان اینکه با تکیه بر داشته های داخلی می توانیم در همه ابعاد و حوزه ها کشور را متحول کنیم، - رودسر- مشاور و دستیار فرمانده کل قوا در ارتش به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه توجه به ظرفیت های داخلی اشاره کرد و گفت: اقتصاد کشور با تکیه بر توان داخلی متحول خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی عصر شنبه در مراسم یادواره شهدای محلات روستای حسن سرا از توابع شهرستان رودسر با بیان اینکه با تکیه بر داشته های داخلی می توانیم در همه ابعاد و حوزه ها کشور را متحول کنیم، افزود: این همان موضوع مهم و جامعی است که رهبر معظم انقلاب روی آن تاکید دارند.

امیر اسماعیلی با اشاره به اینکه متاسفانه در این زمینه گوش شنوا ضعیف است، گفت: اگر نگاه به درون داشته باشیم قطعا بر مشکلات بویژه در حوزه اقتصادی غلبه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اشتغال باید در داخل کشور و با تکیه بر توان داخلی ایجاد شود نه به خارج، اظهار کرد: جای تعجب است که جوانان ما می توانند موشک های نقطه زن بسازند، اما در صنعت خودروسازی نمی توانیم اقدامی انجام دهیم این نشان دهنده عدم توجه مدیران به فرمایشات رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد کشور با تکیه بر داشته های داخلی متحول خواهد شد

اقتصاد کشور با تکیه بر داشته های داخلی متحول خواهد شد