مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 15:062019-10-19اقتصادي

اختصاص ردیف بودجه برای جاده مرنجاب


با توجه به ضرورت ساماندهی منطقه نمونه گردشگری مرنجاب، جاده مرنجاب ردیف بودجه گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان؛ فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه جاده مرنجاب هنوز در حوزه راههای کشور تعریف نشده است گفت:پیگیر تصویب آن به عنوان جاده گردشگری هستیم که امسال 400 میلیون ریال اعتبار از محل بودجه تملک دارایی برای ساماندهی جاده مرنجاب- سنبک- ویگل مصوب شد.

اسماعیل بایبوردی افزود: با برداشتن اولین قدم در تخصیص اعتبار برای این جاده، وزارت راه و شهرسازی هم طبق قول های داده شده موظف به تخصیص اعتبار برای ساماندهی این جاده است.

وی با بیان اینکه منطقه نمونه گردشگری کویر مرنجاب با اعتبار 45 میلیارد ریال در یکسال گذشته ساماندهی شده است گفت: اقدامات ساماندهی مرنجاب شامل نصب دو آنتن بی تی اس (BTS) با 20 میلیارد ریال هزینه از محل اعتبارهای دولتی، مرمت و ساماندهی کاروانسرای مرنجاب نیز با 20 میلیارد ریال هزینه بخش خصوصی و ساخت گیت ورودی و نصب تابلو با 5 میلیارد ریال اعتبار بوده است.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به ورود شرکت سرمایه گذاری وابسته به شهرداری آران و بیدگل برای مدیریت منطقه مرنجاب اظهار امیدواری کرد با ورود این شرکت سرمایه گذاری به کویر مرنجاب بسیاری از مشکلات منطقه رفع شود و زیرساخت ها و امکانات لازم برای پذیرایی گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص ردیف بودجه برای جاده مرنجاب

اختصاص ردیف بودجه برای جاده مرنجاب