مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 12:522019-10-19اقتصادي

چالش های مصرف پلاستیک از نگاه تولیدکنندگان بررسی شد


چالش های مصر پلاستیک از نگاه تولیدکنندگان و دوستداران محیط زیست در کمیته محیط زیست شورای شهر یزد بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در دومین جلسه کمیته محیط زیست کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای شهر یزد با حضور معاون اداره کل محیط زیست استان، فعالان محیط زیست، دبیر خانه صنعت و معدن استان تهران، مدیر اتاق بازرگانی یزد، چالش های مصرف پلاستیک از نگاه تولید کنندگان و دوستداران محیط زیست به بحث گذاشته شد.

سپنت نیکنام، رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری با ارائه گزارشی از اقدامات کمیسیون گفت: از آغاز شورای پنجم موضوع پسماند به طور ویژه دنبال شد و با پیگیری ها و مشکلاتی که از گذشته برای کارخانه کمپوست وجود داشت در نهایت این مجموعه با اقدامات در حال انجام فعال می شود و روش های جدید جمع آوری پسماند را هم دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به آموزش در حوزه پسماند اظهارداشت: کارگروه آموزش در این کمیته راه اندازی شد و طی دو جلسه بازدید برای بانوان از سایت دفع پسماندهای خانگی تفکیک از مبدا دنبال می شود.

میربلوکی، مدیر خانه صنعت و معدن تهران به هجمه های بهداشتی استفاده از ظروف یکبار مصرف، مباحث زیست محیطی و استفاده از مواد پلیمری پرداخت و روش های تهیه ظروف و شیوه های شکل دهی پلیمرها را که با کمترین آب مصرفی تولید می شود ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های مصرف پلاستیک از نگاه تولیدکنندگان بررسی شد

چالش های مصرف پلاستیک از نگاه تولیدکنندگان بررسی شد