مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 12:392019-10-19حوادث

اسکان بیش از 18 هزار زائر توسط هلال احمر ایلام


مدیر عامل جمعیت هلال استان ایلام گفت: از ابتدای طرح امداد و نجات اربعین از 13 مهر ماه تا امروز (27مهر ماه)بیش از 18 هزار زائر توسط هلال احمر ایلام اسکان داده شده است.

- ایلام - مدیر عامل جمعیت هلال استان ایلام گفت: از ابتدای طرح امداد و نجات اربعین از 13 مهر ماه تا امروز (27مهر ماه)بیش از 18 هزار زائر توسط هلال احمر ایلام اسکان داده شده است.

حسین عارفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه 43 حادثه جاده ی تاکنون در سطح استان اتفاق افتاده، اظهار داشت: این تعداد مصدومین از 13 مهر ماه صبح امروز 27 مهر ماه در حوادث جاده ای و غیر جاده ای توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان امداد رسانی شدند.

وی بیان کرد: از این تعداد مصدومین 62 نفر با بالگرد و آمبولانس های این جمعیت به مراکز درمانی منتقل و مابقی به صورت سرپایی مداوا شده و متاسفانه 13 نفر نیز در این حوادث فوت شدند.

به گفته عارفی، 1 هزار و 797 نفر از زائران هم به صورت رایگان از خدمات تست قند خون و فشار خون در پایگاه های هلال احمر بهره مند شدند.

وی در ادامه به اسکان اضطراری زائران اشاره کرد و گفت: با توجه به موج باگشت زائران اربعین حسینی از عتبات عالیات و به منظور فراهم کردن زمینه اسکان آنها علاوه بر اردوگاه اسکان اضطراری به استعداد 10 چادر راب هال فضای باز پایانه برکت شهر مهران به موکت و پتو تجهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان بیش از 18 هزار زائر توسط هلال احمر ایلام

اسکان بیش از 18 هزار زائر توسط هلال احمر ایلام