مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 10:522019-10-19فناوري

مشکل حسگر اثر انگشت گلکسی S10 هفته آینده برطرف می شود


شرکت سامسونگ گفته است که مشکل حسگر اثر انگشت گوشی جدید گلکسی S10 را که تبدیل به یک آبروریزی برای این شرکت شده، طی هفته آینده با ارائه یک به روز رسانی برطرف خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، اوایل هفته گذشته سامسونگ تأیید کرد که مشکلی در برخی محافظ های صفحه نمایش اجازه می دهد تا برخی از دستگاه های پرچمدار این شرکت با هرگونه اثر انگشتی باز شوند! اکنون این شرکت گفته است که این مشکل را در یک به روز رسانی که احتمالا هفته آینده عرضه می شود، برطرف می کند.

گویا حسگر اولتراسونیک گوشی های جدید شرکت سامسونگ که برای خواندن اثر انگشت کاربر در زیر نمایشگر تعبیه شده است، در صورت استفاده از از محافظ های سیلیکونی و پلاستیکی برای نمایشگر مختل می شوند و با هر اثر انگشتی می توان قفل گوشی را باز کرد.

همچنین برخی کاربران گزارش داده اند که با اثر انگشت چاپ سه بعدی شده نیز قادر به گول زدن این حسگر شده اند.

این مشکل بر روی گوشی های پرچمدار سامسونگ شامل گلکسی S10 و نوت 10 به وجود آمده است و هنگامی که از برخی محافظ های نمایشگر روی این دستگاه ها استفاده می شود، می توانند توسط کاربران غیر ثبت شده باز شوند.

تصور می شود که سیلیکون موجود در این محافظ های صفحه نمایش باعث ایجاد مشکلاتی در رابطه با حسگر اولتراسونیک می شود که به هر کسی امکان باز کردن ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل حسگر اثر انگشت گلکسی S10 هفته آینده برطرف می شود

مشکل حسگر اثر انگشت گلکسی S10 هفته آینده برطرف می شود