مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 10:002019-10-19اجتماعي

بارش باران در شهرهای مرزی ایران و عراق


مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات طی دو روز آینده (28 و 29 مهر) از بارش پراکنده باران در شهرهای مرزی کشور خبر داد.

- مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات طی دو روز آینده (28 و 29 مهر) از بارش پراکنده باران در شهرهای مرزی کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت جوی مرز خسروی (قصر شیرین) طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان خسروی فردا (28 مهر) نیمه ابری، همراه با رگبار و رعد و برق با حداقل دمای 20 و حداکثر دمای 32 درجه سانتیگراد و پس فردا (29 مهر) نیمه ابری، همراه با رگبار و رعد و برق با حداقل دمای 19 و حداکثر دمای 31 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

وی در ادامه درباره وضعیت جوی مرز مهران طی فردا و پس فردا (28 و 29 مهر) گفت: آسمان مهران فردا قسمتی ابری ، گاهی همراه با وزش باد شدید با احتمال بارش پراکنده و کمینه و بیشینه دمای 25 و 37 درجه سانتیگراد و روز دوشنبه نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با رگبار و رعد و برق با کمینه و بیشینه دمای 23 و 36 درجه سانتگراد پیش بینی می شود.

ضیاییان افزود: آسمان شلمچه (خرمشهر) طی دو روز آینده کمی ابری، همراه با وزش باد و احتمال بارش پراکنده خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در شهرهای مرزی ایران و عراق

بارش باران در شهرهای مرزی ایران و عراق