مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 09:572019-10-19اجتماعي

پیاده روی جاماندگان اربعین در رودسر برگزار شد


پیاده روی جاماندگان اربعین با حضور عاشقان سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) از شهر کلاچای به سمت امامزادگان امیربنده رودسر برگزار شد.

- رودسر- پیاده روی جاماندگان اربعین با حضور عاشقان سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) از شهر کلاچای به سمت امامزادگان امیربنده رودسر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر شنبه همزمان با اجتماع عاشقان سرور و سالار شهیدان در کربلای معلی پیاده روی جاماندگان از این همایش معنوی و جهانی در بخش کلاچای شهرستان رودسر برگزار شد.

پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در این شهرستان در شهر کلاچای با حمل پرچم های یا قمر بنی هاشم، لیبک یا حسین (ع) و سربندهای حب الحسین یجمعنا، یا زهرا، یا حسین (ع) مسیر کلاچای تا امامزادگان امیربنده را به نیت سهیم شدن در ثواب پیاده روی اربعین حسینی در کربلا طی کرده و اشک ماتم ریختند.

در طول مسیر نیز ایستگاه های صلواتی پذیرایی از عزاداران حسینی نیز برپا بود.

چیزی که بیش از همه در طول این مسیر به چشم می خورد عشق و ارادت مردم شهرستان رودسر به سرور و سالار شهیدان و تأکید بر پیروی از راه امام حسین (ع) و 72 یار باوفای ایشان بود.

حضور کودکان و نوجوانانی که سینی های خرما و شیرینی و شربت بر سر گذاشته و در وسط خیابان ها نشسته بودند و از عزاداران اربعین حسینی پذیرایی می کردند جلوه خاصی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی جاماندگان اربعین در رودسر برگزار شد

پیاده روی جاماندگان اربعین در رودسر برگزار شد