مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 09:272019-10-19سياسي

ارائه خدمات به 100 هزار زائر اربعین توسط موکب اوقاف لرستان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان از ارائه خدمات به بیش از 100 هزار زائر اربعین حسینی(ع) توسط موکب این اداره کل در سامرا خبر داد.

- خرم آباد- مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان از ارائه خدمات به بیش از 100 هزار زائر اربعین حسینی(ع) توسط موکب این اداره کل در سامرا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمد طباطبایی ظهر شنبه در گفت و گو با رسانه ها، حضور مردم در پیاده روی اربعین را وصف ناپذیر دانست و اظهار داشت: این پیاده روی موجب اتحاد شیعیان شده و نقشه های دشمن را از بین می برد.

وی، گفت: پیاده روی اربعین درس ها و پیام های زیادی به ما می دهد، یکی از مهم ترین پیام ها اتحاد شیعیان از سراسر دنیا و یکی بودن هدف آنها است که به عشق حضرت اباعبدالله الحسین و به یاد حضرت زینب سلام الله علیها قدم به این مسیر می گذارند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان پیروی از ولایت و همراه بودن با امام را یکی دیگر از پیام های اربعین دانست و افزود: همراه با امام بودن و حرکت در مسیر امام باعث هدایت و بصیرت انسان و شناخت حق و باطل می شود و اینکه انسان در مقابل ظلم و ستم ساکت نماند و به مبارزه با آن برخیزد، دشمنان ما از این اتحاد شیعیان هراسانند و تلاش های آنها نیز راه به جایی نخواهد برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به 100 هزار زائر اربعین توسط موکب اوقاف لرستان

ارائه خدمات به 100 هزار زائر اربعین توسط موکب اوقاف لرستان