مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 09:252019-10-19سياسي

اربعین حسینی تکمیل کننده قیام سیدالشهدا(ع) است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، اربعین را تکمیل کننده انقلاب سیدالشهدا(ع) دانست و گفت: امام حسین (ع) در روز عاشورا آخرین قطرات خون خود را در راه خدا و برای بصیرت افزایی مردم بذل کرد.

- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، اربعین را تکمیل کننده انقلاب سیدالشهدا(ع) دانست و گفت: امام حسین (ع) در روز عاشورا آخرین قطرات خون خود را در راه خدا و برای بصیرت افزایی مردم بذل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، آیت الله سیداحمد علم الهدی در ویژه برنامه ظهر اربعین حرم مطهر رضوی که با حضور پرشور زائران در رواق امام خمینی(ره) برگزار شد، افزود: عبارت بَذَلَ مُهْجَتَهُ فِیکَ لِیَسْتَنْقِذَ عِبَادَکَ مِنَ الْجَهَالَهِ در زیارت اربعین بیانگر این است که سیدالشهدا(ع) برای بصیرت افزایی بشریت قیام کردند.

امام جمعه مشهد مقدس تصریح کرد: نقطه اصلی قیام امام حسین(ع)، دستگاه حکومت نبود بلکه حضرت قیام کردند تا جهالت مردم برطرف شود و از حکومت های فاسد و ظالم حمایت نکنند، چون این مردم بودند که با جهالت خود پیرو راه حکومت یزیدی شدند و در مقابل فرزند حضرت زهرا(س) ایستادند.

وی با بیان اینکه کسانی با حسین بن علی(ع) جنگیدند که دنیا آنها را فریب داده بود و لذا برای ثمن کم دنیا در برابر سیدالشهدا(ع) ایستادند، گفت: اگر انسان چون شمر، بت پرست سیاسی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین حسینی تکمیل کننده قیام سیدالشهدا(ع) است

اربعین حسینی تکمیل کننده قیام سیدالشهدا(ع) است