مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 09:072019-10-19سياسي

پیاده روی اربعین، نماد قدرت نرم شیعه


رییس هیئات مذهبی شهرستان خرم دره گفت: پیاده روی اربعین، نماد قدرت نرم شیعه است.

- حمدالله مرادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که به مناسبت اربعین حسینی برنامه عزاداری مختلف توسط هیئات مذهبی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: به همین مناسبت مراسم تجمع هزاران حسینی در مسجد جامع خرم دره همزمان با روز اربعین برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: پیاده روی اربعین از جمله آیین های بزرگ شیعیان است که از چند روز مانده به اربعین از مبدا شهرهای مختلف عراق به ویژه نجف آغاز می شود و طی آن میلیون ها نفر پس از روزها پیاده روی، خود را در اربعین به کربلا می رسانند.

مرادی ادامه داد: شور، عشق، محبت، علاقه و احساسات پاک دینی و مذهبی که در مسیر پیاده روی اربعین حسینی از نجف اشرف تا کربلای معلی وجود دارد، به هیچ عنوان قابل وصف نیست.

این مسئول افزود: افراد بسیاری از فرقه ها، اصناف و مذاهب گوناگون در راهپمایی اربعین حضور دارند و حقیقتا رنگین کمانی از سطوح مختلف سنی و موقعیت های اجتماعی را تشکیل داده اند.

وی با بیان این که حماسه اربعین حسینی را باید یک حرکت هدفمند دانست که به عنوان تابلوی حق در مقابل شیطان پرستان، لیبرال ها و کمونیست ها ایستاده است، یادآور شد: امروز در شرایطی که مکتب های مادی به بن بست رسیده اند، امام حسین (ع) سنبل عدالت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین، نماد قدرت نرم شیعه

پیاده روی اربعین، نماد قدرت نرم شیعه