مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 08:562019-10-19اقتصادي

بازگشت بیش از 5. 2 میلیون زائر به کشور


از ابتدای راهپیمایی اربعین بیش از 3 میلیون و 55 هزار نفر وارد عراق و عتبات عالیات شدند و تاکنون حدود 2 میلیون و 600 هزار نفر از زائران به کشور بازگشته اند.

- افزود: پس از لغو روادید عراق با افزایش بیش از یک و نیم میلیون نفری زائران اربعین مواجه شدیم بنابراین برنامه ریزی های گسترده ای را درخصوص تمهیدات امنیتی، اسکان و عبور و مرور مناسب از مرز های چهارگانه و حمل و نقل زائران پیش بینی کردیم.

وی گفت: موضوع اسکان و تغذیه زائران در داخل و خارج کشور و در طول مسیر و شهر های مذهبی عراق، همچنین بحث تمهیدات امنیتی، بهداشت و درمان و بیمه زائران از جمله اقداماتی بود که ستاد مرکزی اربعین به اجرا گذاشت تا این مراسم معنوی به بهترین شکل برگزار شود.

اقای محمدی فر درباره میزان تلفات جانی در راهپیمایی اربعین افزود: متاسفانه در کشور عراق 34 نفر از هموطنانمان بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند و حدود 47 نفر نیز در نتیجه بیماری فوت کردند.

وی اضافه کرد: با اقداماتی که صورت گرفته مصدومان حوادث رانندگی و بیماران در اولین زمان به مراکز درمانی در کشور عراق منتقل شدند و هم اکنون بیشتر مصدومان به داخل مرز های کشور منتقل و در مراکز درمانی شهر های مختلف بستری شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت بیش از 5. 2 میلیون زائر به کشور

بازگشت بیش از 5. 2 میلیون زائر به کشور