مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 08:472019-10-19سياسي

نوای «یاحسین» دل های کربلایی در سرزمین آفتاب پیچید/ سوگ چهلمین روز


سرزمین آفتاب در سالروز اربعین حسینی غرق در عزا و ماتم شد و ارادتمندان اباعبدالله الحسین(ع) که مجال حضور در کربلای معلی را نیافتند، - اراک- سرزمین آفتاب در سالروز اربعین حسینی غرق در عزا و ماتم شد و ارادتمندان اباعبدالله الحسین(ع) که مجال حضور در کربلای معلی را نیافتند، زیر بیرق های سیاه اربعین، به سوگواری پرداختند.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: اربعین حسینی فرارسید تا پیام عظیم عاشورا یک بار دیگر به گوش جهانیان برسد و دلدادگان آن حضرت، فرصتی برای تکرار پیام ارزشمند شهادت طلبی و حق خواهی حسینی یافته و بیزاری از ظلم و ستم را نجوا کنند.

زمان هرگز نتوانسته بر نام حسین(ع) و قیام عاشورا گرد فراموشی بپاشد؛ یک هزار و سیصد و هشتاد سال از شهادت امام حسین(ع) و یارانش در عاشورای سال 61 هجری قمری می گذرد، اما گذر قرن ها نه تنها نتوانسته غبار فراموشی بر دل عاشقانش بنشاند، بلکه حالا برپایی کنگره عظیم اربعین و حرکت پیاده روی عاشقانش به سمت کربلا، نام حسین(ع) را در گوشه گوشه جهان طنین انداز کرده است.

این روزها عاشقان حسین سر از پا نمی شناسند، پیر و جوان ندارد، وقتی مولا حسین باشد و هدف زیارت او همه با پای پیاده راهی کربلا می شوند، همه دوستدارانی که اکنون حضورشان در کنگره جهانی اربعین لرزه بر اندام دشمنان اسلام انداخته، دشمنانی که از دیدن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوای «یاحسین» دل های کربلایی در سرزمین آفتاب پیچید/ سوگ چهلمین روز

نوای «یاحسین» دل های کربلایی در سرزمین آفتاب پیچید/ سوگ چهلمین روز