مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 08:452019-10-19ورزشي

انتخاب مجدد علی نژاد به عنوان عضو هیات رییسه جهانی ووشو


انتخابات فدراسیون جهانی ووشو امروز برگزار و رییس فدراسیون ووشو ایران مجددا به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشو ایران که از سال 2007 به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی فعالیت می کند، در انتخابات امروز فدراسیون جهانی با کسب بیشترین آرا برای چهار سال دیگر به عنوان عضو هیات رییسه انتخاب شد.

همچنین با توجه به عدم ثبت نام یوزای چنگ رییس فعلی فدراسیون جهانی، گو ژو ونگ وزیر ورزش چین به عنوان تنها نامزد این بخش، رییس فدراسیون جهانی شد.

در بخش نواب رییس فوک از هنگ کنگ و قاره آسیا، آنتونی گو آمریکایی از قاره آمریکا، گلپ مورزوکوف از روسیه و قاره اروپا، شریف مصطفی از مصر و نماینده قاره آفریقا، والت میسینگهام از استرالیا و قاره اقیانوسیه انتخاب شدند.

همچنین ژانگ چیو پینگ از چین به عنوان دبیرکل فدراسیون جهانی، و آنگ مونگ سونگ از سنگاپور به عنوان خزانه دار انتخاب و معرفی شدند.

علاوه بر رییس فدراسیون ایران، چونگ هیم از مالزی، جولیانو کاماچو از فیلیپین، پارک از کره جنوبی، سانی تانگ از کانادا، پترو از رومانی، پائولو آجرو از پرتغال و هنگ از هلند به عنوان اعضای هیات رییسه انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب مجدد علی نژاد به عنوان عضو هیات رییسه جهانی ووشو

انتخاب مجدد علی نژاد به عنوان عضو هیات رییسه جهانی ووشو