مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 08:312019-10-19اقتصادي

41 پروژه نیمه تمام ورزشی گیلان در انتظار تخصیص اعتبار


هم اکنون 41 پروژه ورزشی نیمه تمام در سطح استان گیلان وجود دارد که برخی ها در حال تکمیل هستند و تعدادی هم به دنبال تخصیص اعتبارشان هستیم.

- مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: هم اکنون 41 پروژه ورزشی نیمه تمام در سطح استان گیلان وجود دارد که برخی ها در حال تکمیل هستند و تعدادی هم به دنبال تخصیص اعتبارشان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مریم بخشی با اشاره به فرارسیدن هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: به مناسبت فررسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش چهار زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال در شهرستان های آستارا، رشت و آستانه اشرفیه افتتاح افتتاح می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود: تمام اعتبارهای هزینه شده برای این چهار پروژه از محل استانی، ملی و وزارت ورزش بوده که در روزهای هفته تربیت بدنی با حضور مسئولان استانی به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: هم اکنون 41 پروژه ورزشی نیمه تمام در سطح استان گیلان وجود دارد که برخی ها در حال تکمیل و تعدادی هم با حمایت و رایزنی های نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد استانی به دنبال تخصیص اعتبارشان هستیم.

بخشی تصریح کرد: بدون تردید با راه اندازی این تعداد از پروژه ها هم به سرانه فضاهای ورزشی استان افزوده می شود و هم بستری مناسب برای جذب بیشتر مردم به ورزش فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 پروژه نیمه تمام ورزشی گیلان در انتظار تخصیص اعتبار

41 پروژه نیمه تمام ورزشی گیلان در انتظار تخصیص اعتبار