مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 06:582019-10-19سياسي

سعودی ها و آمریکا نتوانستند در راهپیمایی اربعین اثرگذار باشند


آمریکا و عربستان با برخی ترفندها نتوانسته اند بر روابط ایران و عراق که دارای عمق تاریخی است تأثیرگذار باشند و یا از حضور مردم در راهپیمایی اربعین بکاهند.

- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکا و عربستان با برخی ترفندها نتوانسته اند بر روابط ایران و عراق که دارای عمق تاریخی است تأثیرگذار باشند و یا از حضور مردم در راهپیمایی اربعین بکاهند.

علاء الدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به توطئه های عربستان و آمریکا در ناآرامی های عراق گفت: سیاست آمریکا در عراق اشغالگری بود.

تلاش داشتند عراق را تبدیل به یکی از ایالت های آمریکا کنند اما جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت و دولت عراق، آمریکا را شکست داد و همچنان به حمایت های خود از ملت و دولت عراق ادامه خواهد داد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: در مدتی که داعش در عراق حضور فعال و تأثیرگذار داشت، جمهوری اسلامی به اتفاق دولت عراق، سوریه و روسیه اتاق عملیات مشترکی در بغداد و دمشق تشکیل داد.

وی تصریح کرد: آمریکا و عربستان با برخی ترفندها نتوانسته اند بر روابط ایران و عراق که دارای عمق تاریخی است تأثیرگذار باشند و یا از حضور مردم در راهپیمایی اربعین بکاهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عربستان و آمریکا از مجموعه سیاست های ایران در عراق و سوریه عصبانی هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعودی ها و آمریکا نتوانستند در راهپیمایی اربعین اثرگذار باشند

سعودی ها و آمریکا نتوانستند در راهپیمایی اربعین اثرگذار باشند