مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 06:212019-10-19سياسي

اربعین پیام عظیم ارزشی و اعتقادی نهضت عاشورا را اشاعه می دهد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: آیین اربعین حسینی پیام عظیم ارزشی و اعتقادی نهضت عاشورا را تبیین می کند و فرهنگ عاشورایی را تداوم می بخشد.

- حجت الاسلام صفر قربانپور در گفت و گو با خبرنگار مهر همزمان با فرارسیدن سالروز اربعین حسینی اظهار داشت: کنگره عظیم اربعین حسینی فرصت ارزشمندی برای انتقال پیام عاشورا است.

وی گفت: حرکت ارزشمند ابا عبدالله برای احیای دین بود و به همین سبب با گفت و گو و مذاکره، هدایت ظالمان، لشکر دشمن و دشمنان اسلام را پیگیری و در نهایت برای رهاندن مردم عصر خود از جهالت و ضلالت خون خود را فدا کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: امام حسین(ع) تحقق یک جامعه دینی، اعتقادی و ارزشی را دنبال می کرد و در زیارت اربعین نیز به این مهم اشاره شده است.

وی بیان کرد: امروز نیز فلسفه برگزاری کنگره اربعین همان است که در انتهای دعای زیارت اربعین ذکر شده که ارادتمندان و پیروان امام حسین(ع)، به این ترتیب همراهی با اباعبدالله را دنبال می کنند و رهرو آن حضرت هستند.

قربانپور تصریح کرد: این همراهی با شهیدان کربلا و ترویج و تبیین پیام آنها محدود به زمان و مکان خاص نیست، به این معنی که در تمام اعصار و در هر نقطه از عالم می تواند اتفاق بیفتد که البته کنگره عظیم اربعین اوج این اظهار ارادت و همراهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین پیام عظیم ارزشی و اعتقادی نهضت عاشورا را اشاعه می دهد

اربعین پیام عظیم ارزشی و اعتقادی نهضت عاشورا را اشاعه می دهد