مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 05:452019-10-19ورزشي

بودجه ورزش همگانی در برنامه ششم کجاست؟


دستگاه ها مجاز هستند یک درصد از اعتبارات خود را به منظور توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و توسعه زیر ساخت های ورزش و امور جوانان هزینه کنند - آقای محمدرضا تابش در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: براساس ماده 53 قانون الحاقی 2، دستگاه های اجرایی مجاز هستند یک درصد از اعتبارات خود را به منظور توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و توسعه زیر ساخت های ورزش و امور جوانان در قالب بودجه سنواتی هزینه کنند.

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی افزود: طبق این ماده، دستگاه های اجرایی مجاز هستند یک درصد اعتبار خود را برای زیرساخت های ورزشی، تقویت ورزش همگانی و قهرمانی و توسعه زیرساخت ها صرف کنند، در این ماده باید به کلمه مجاز، اشاره کنم.

وی گفت: 30 درصد از این اعتبارات، باید به توسعه ورزش مدارس اختصاص پیدا کند، 30 درصد برای توسعه زیرساخت ها در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار می گیرد، 40 درصد باقی مانده را نیز وزارتخانه ها و سازمان ها مجاز هستند صرف توسعه ورزش همگانی و قهرمانی کنند.

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تنگنا هایی که درباره بودجه به وجود آمده و همچنین تاکید بر قید مجازند در ماده 53 قانون الحاقی 2 که در بودجه سالیانه انعکاس یافته است، متاسفانه نهاد ها عملکرد مثبتی در این خصوص نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه ورزش همگانی در برنامه ششم کجاست؟

بودجه ورزش همگانی در برنامه ششم کجاست؟