مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 01:062019-10-18اقتصادي

بالغ بر یک هزار و 200 زمینه شغلی از محل توسعه روستایی در قوچان ایجاد شده است


فرماندار قوچان با بیان اینکه از مهر ماه سال گذشته تاکنون بالغ بر 27 میلیارد تومان تسهیلات روستایی و عشایری به متقاضیان این شهرستان پرداخت شده، - گفت: بالغ بر یک هزار و 200 زمینه شغلی از محل توسعه روستایی در قوچان ایجاد شده است.

هادی رجایی نیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در قوچان با بیان اینکه بخشی از اهداف ایجاد شغل در این شهرستان توجه به ظرفیت های مغفول مانده در روستاها و توابع قوچان است، گفت: تولید گیاهان دارویی، عسل و ابریشم از جمله مشاغل ایجاد شده در قالب توجه به ظرفیت های هر بخش از این شهرستان است.

فرماندار قوچان با ابراز خرسندی نسبت به افزیش 8 هزار قرارداد شغلی به 12 هزار مورد در سال جاری در قوچان، اضافه کرد: در سال جاری برای نخستین بار تولید ابریشم نیز توسط متقاضیان مشاغل خرد صورت گرفت که می تواند آینده خوبی را برای فعالان این عرصه رقم بزند.

وی با اشاره به ایجاد صندوق تسهیلات روستایی و عشایری در قوچان، متذکر شد: از مهر ماه سال گذشته تاکنون بالغ بر 27 میلیارد تومان تسهیلات روستایی و عشایری به متقاضیان این شهرستان پرداخت و بالغ بر یک هزار و 200 زمینه شغلی از محل توسعه روستایی در قوچان ایجاد شده است.

رجایی نیا افزود: سرمایه گذاری هایی نیز توسط کارآفرینان روستایی و عشایری برای ایجاد مشاغل خرد از جمله پوشاک و قالیبافی در برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالغ بر یک هزار و 200 زمینه شغلی از محل توسعه روستایی در قوچان ایجاد شده است

بالغ بر یک هزار و 200 زمینه شغلی از محل توسعه روستایی در قوچان ایجاد شده است