مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 20:352019-10-18سياسي

راهپیمایی پر شور اربعین دزفول مستند می شود


ساخت مستند راهپیمایی حرم تا حرم اربعین دزفول توسط صدا و سیمای مرکز خوزستان - به گزارش سایت قطره و به نقل ازصداوسیمای مرکز خوزستان؛ مدیر کل صداوسیمای مرکز خوزستان با بیان اینکه راهپیمایی حرم تا حرم روز اربعین دزفول یک ظرفیت عظیم است، از ساخت مستند این مراسم توسط گروه مستند ساز حرفه ای صدا و سیما خوزستان خبر داد.

مسلم رحیمی در نشست ستاد اربعین شهرستان دزفول اظهار کرد: مراسم اربعین نماد اتحاد، همدلی و عظمت شیعیان است و امروز می بینیم میلیون ها زائر برای زیارت کربلا از نقاط مختلف جهان عزیمت می کنند.

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان تصریح کرد: این اجتماع بزرگ خاری بر چشم دشمنان اسلام است و به همین منظور ابن اجتماع عظیم را بر نمی تابند.

وی اضافه کرد: شهرستان دزفول ظرفیت های بزرگی در حوزه های مختلف دارد که تلاش می شود جایگاه بیشتری به اخبار مربوط به دزفول و ظرفیت های آن در برنامه های صدا و سیما اختصاص داده شود.

رحیمی پیاده روی و راهپیمایی حرم تا حرم اربعین دزفول را یک ظرفیت بزرگ فرهنگی مذهبی عنوان کرد و افزود: علاوه بر پوشش این مراسم از سوی مرکز صدا و سیمای خوزستان، یک تیم مستند ساز حرفه ای جهت ساخت مستند این مراسم روز اربعین به دزفول اعزام می شوند.

وی گفت: تلاش می شود مستند ساخته شده مراسم اربعین دزفول علاوه بر مرکز صدا و سیمای خوزستان در شبکه های سراسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی پر شور اربعین دزفول مستند می شود

راهپیمایی پر شور اربعین دزفول مستند می شود