مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 17:552019-10-18اجتماعي

امروز 270 هزار نفر از مرزهای کشور عراق وارد ایران شدند


معاون عملیات ناجا ضمن بیان اینکه با افزایش شمار تردد خودروها در موج بازگشت از مراسم اربعین قرار داریم، گفت: امروز 270 هزار نفر از مرزهای کشور عراق وارد ایران شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سردار حسین ساجدی نیا ضمن بیان اینکه از سه روز پیش موج برگشت زائران از کشور عراق صورت گرفته و امروز به اوج خود رسیده است، ابراز داشت: تا این لحظه 270 هزار نفر وارد کشور شدند که پیش بینی می شود احتمالاً تا پایان امشب این تعداد به 300 هزار نفر برسد.

وی ضمن بیان اینکه سه میلیون و 500 هزار زائر برای سفر به عتبات عالیات از کشور خارج شدند، افزود: از این تعداد دو میلیون و 124 هزار نفر تا این ساعت به داخل کشور بازگشتند که طبق پیش بینی ها این رقم تا دو میلیون و 500 هزار نفر خواهد رسید.

معاون عملیات ناجا ضمن بیان اینکه محورهای مواصلاتی منتهی به نواحی مرزی پرحجم و روان گزارش می شود، ابراز داشت: کل جاده ها از طریق مانیتورها رصد می شوند که خوشبختانه امروز مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی وجود نداشت و آمار تصادفات به نسبت روزهای قبل کم بوده است.

ساجدی نیا اضافه کرد: مشکل کمبود اتوبوس در پایانه های مرزی وجود ندارد حدود 500 دستگاه اتوبوس به صورت ثابت حضور خواهند داشت و علاوه بر آن امروز دو هزار و 700 اتوبوس از پایانه های مرزی خارج شدند که خوشبخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز 270 هزار نفر از مرزهای کشور عراق وارد ایران شدند

امروز 270 هزار نفر از مرزهای کشور عراق وارد ایران شدند